19 martie 2011

Tag - Earrings Collection - (CrazyStuff)

Aetana deja si-a indeplinit sarcina, eu am ramas in urma. 
Ca sa nu uit, am primit tag-ul de la Leya, careia noi ii zicem tare: Multumim!!
Nu prea mai port cercei in ultima vreme, parca am uitat de ei, desi.. in total am 5 gauri, momentan.. toate goale :)). Am renuntat la cercelusii mici de argint pe care ii purtam mereu, in modele cat mai zapacite, din diverse motive. Vara, mi se murdadeau foarte repede si stand destul de mult la mare, ma bronzam cu urme. Deci, renuntam la ei. Apoi, ma dezobisnuiam sa ii mai port, uitam de ei si asa mai departe... :-j
In mica mea "colectie", ca nici nu o pot numai asa, sunt numai chestii.. zapacite. Ma mir cum de mi-am luat cerceii aia mari, negri. Am zis c-oi avea frodata nevoie :D
Am doo perechi primite cadou de la Aetana :D (thank you Honey Bee!), una d`aci e facuta de mine(aia lungi cat strada), aia colorati i-am primit cu medalionul ala si inca o bratara anul trecut de ziua mea :X, iar porcusorii sunt de la Erso, de ziua mea de anul asta :)) O tin numai asa. Ca de 1 martie mi-a luat brosa porcusor :X.  
Mi-am facut stocul cu cerceii din fimo de la Andra, the Toxic Cupcake pe care o salut si pentru care am urmatorul mesaj: ":-w... waitting..."

Cheers!! 

2 comentarii:

  1. Chiar sunt foarte frumosi:xMa bucur ca ai facut acest tag.

    Cerceii lungi din ultima poza(cei mai lungi) sunt preferatii mei alaturi de cei trandafirasi dar si porcusorii aceia adorabili.Si Buburuzele...dar si...stai ca ma opresc.Am sa pomenesc de toti pana la urma:))


    Felicitari pentru colectie:-*

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Mersi frumos. Cei lungi i-am facut eu. :D Si chiar sunt adorabili porcusorii. Pacat ca nu prea ii port...

    RăspundețiȘtergere