8 martie 2011

Cosmetic Plant - Cremă hidratantă cu gălbenele şi vitaminele A, E şi pantenol (50 ml)

Aceasta este crema:

Am primit-o cadou in avans de ziua mea, impreuna cu crema gommage de galbenele, pentru ca imi doream de mult sa incerc ceva produse de la Cosmetic Plant. Costa 9,5 lei (pe site www.cosmeticplant.com) si cum deja cred toata lumea stie, produsele de la ei se gasesc prin plafare.
Nu o sa scriu despre crema gommage, pentru ca deja s-a scris peste tot prin blogosfera si se stie cat de apreciata este. De altfel, nici parerea mea nu e diferita. Si cand te gandesti ca la ei pe site costa 7 lei..

Revenind la crema hidratanta.. Ce zic ei despre crema:

Crema menţine hidratarea optimă a pielii prin pantenol şi componentele active identice factorului natural de hidratare. Vitaminele A, E şi extractul de gălbenele hrănesc şi fortifică epiderma. Filtrul UV protejează tegumentul de îmbătrânirea prematură cauzată de radiaţiile ultraviolete la care suntem zilnic expuşi, indiferent de anotimp. Hidratantă şi protectoare, crema conferă tenului elasticitate, prospeţime şi luminozitate.

Parerea mea:
Pentru ca am tot incercat creme in ultima vreme pentru ca tenul meu efectiv s-a razvratit si orice i-as fi facut nu a vrut sa se hidrateze cum trebuie (aplicat masti cu smantana, masti cu ulei de masline si miere chiar si de 3-4 ori pe saptamana) , de data asta:
  • Imi simt pielea hidratata, sunt convinsa ca o sa arate mult mai bine dupa o folosire mai indelungata
  • Se aplica usor si se absoarbe destul de repede, imediat dupa aplicare veti avea senzatia ca nu a intrat in piele cum trebuie, mai masati putin si efectul va fi cel dorit
  • Eu am tenul uscat, imi prieste de minune
  • Miroase dragut
  • Imi lasa si mainile hidratate dupa ce o folosesc si nu mai simt nevoia aplicarii unei creme de maini
  • Filtrul UV parca ma face sa ma simt mai in siguranta, DAR corectati-ma daca gresesc, nu ar trebui sa specifice ce putere are filtrul? 
Contra... imi lasa mainile mai grase decat ma asteptam, dar nu ma deranjeaza. Nu cred ca mai conteaza si faptul ca nu se specifica ce grad de protectie UV are crema. Daca nu va dati in vant dupa piele putin unsuroasa pe maini (nu stiu de ce doar mainile imi raman putin oily, fata e chiar ok), nu cred ca e produsul potrivit. Pe mine nu ma deranjeaza deloc, dar sunt convinsa ca sunt persoane care nu agreeaza senzatia.
In principiu, crema chiar face ce promite, are doar un paraben (in caz ca va feriti de ei) care se afla cam la coada listei de ingrediente.
As mai achizitiona? DA. 

Mi-am pus azi la ei o comanda de alte produse, impreuna cu alte 4 fete :)) Le-am cooptat pe facebook.
Dupa ce le voi folosi, voi povesti in cateva randuri parerile pe care mi le-am facut despre ele.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu