15 martie 2011

Cheap Eyeshadows

Hello, girls!

Am mai vazut pe alte bloguri ca fetele au folosit truse Qianyu. Am si eu 2 quad`uri de la ei. Le-am luat cu 5 lei fiecare de la un magazin cu chinezarii. Sunt FOARTE pigmentate, in culori vibrante, tin mult pe pleoape, mega shiny etc.
O singura atentionare am: atunci cand va machiati cu truse de la aceasta firma, lasati fondul de ten si restul abia dupa ce machiati ochii. Trebuie sa folositi o cantitate mica de fard, care trebuie blenduit bine, altfel, nu se va lipi de pleoapa asa cum trebuie :)). Si in tot acesti timp, ati face bine sa puneti un servetel sub ochi, pentru ca va pica foarte mult. Nu sunt prafoase, au o consistenta ciudata, par a fi putin umede, dar bineinteles, nu sunt :)).
Hope this is usefull for you guys!
Dupa ce am facut poze truselor, am zis sa fac repede un look cu una din ele, am folosit-o pe cea cu negru. Nu am folosit fond de ten sau alte produse :)) Si nici pensata cum trebuie nu sunt. Dar facem abstractie.

5 comentarii:

  1. Mh, asa si asa. L-am facut rapid, rapid ca sa aveti idee ce si cum. Nici nu am vazut prea bine ce am facut, ca nu era lumina buna. :-j dar merge :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Le-am luat de la magazinul de chinezarii, fostul Las Vegas. Inainte sa urci treptele, pe dreapta, sunt minunatii din astea ieftine. Acolo gasesti palete din astea in destul de multe culori. Si cred ca erau si in alt format, nu numai quad-uri.

    RăspundețiȘtergere