18 martie 2011

ADA - Eye Liners

Da, stiu. Toate avem creioane de la ADA :)) Si stim ca sunt bune. Eu vreau doar sa va arat culorile pe care le am eu. Costa 1 leu -1,5, le gasiti.. peste tot :D
Eu pentru ochi am asa:
Alb, roz, verde, albastru si negru. 
Albul isi face treaba, dar nu cum mi-as dori. Daca stiti un creion de ochi alb bun, va rog sa imi spuneti si mie.
Rozul, arata exceptional pe piele. Problema e ca este cam faramicios si moale in acelasi timp. Trebuie sa il ascut foarte des.
Verdele este si el faramicios, la fel ca si rozul.
Albastrul este ok.
Negru, cam dur pentru gusturile mele. Mie imi plac dermatografele moi, care se pot blendui usor.
Pe piele arata asa:
Cred ca se vede textura. De rezistat... well... doar ca idee, trebuie sa frec cu servetelul demachiant pana ma ia sfintii ca sa curat orice urma de culoare. Cu toate astea, trebuie sa remarc faptul ca cel albastru si cel verde sunt cele mai rezistente.


Cheers!! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu